Moving out

Halloj.. Jag kom nyss hem fran skolan.  Idag kandes valdigt meningslost i skolan. Vi gjorde typ inget eftersom det ar finals nasta vecka kanns det som bara massa blajs den har veckan. Men maste fixa lite uppsatser etc till pa torsdag och fredag.
Btw sa nar jag kom hem igarkvall sa var hela huset typ tomt. Dom flesta moblerna var borta och det finns bara en liten fotolj att kolla pa tv i. Allting var borta fran mitt rum sa igar borjade jag packa ner lite saker i mina resvaskor. Jag flyttar ju pa onsdag eller torsdag och dom jag bor hos flyttar ocksa under helgen sa dom har packat bort allt redan. Det anda jag har i mitt rum nu ar min sang och ett nattbord som jag sjalv kopte.

Sa har ser iaf huset dar jag kommer bo i ut ovanifran. Detta ar en gammal bild och det vita ar staket som ar dar nu och det bruna lille rutan ar dar dom har byggt till dar jag kommer bo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0