One last day in The City

Sondagen i New York var valdigt dod. Gjorde inte alls mycket. Vi vaknade valdigt sent och det tog ett tag for oss att packa iordning. Vi flog inte foran klockan 9.25 pa kvallen sa vi trodde vi skulle ha tid att gora lite saker men det tog sa lang tid pa morgonen att fixa i ordning allt. Efter att vi hade checkat ut stack vi till ett stalle for att ata frukost. Det var tydligen greker som hade det stallet. Men vi at vanlig frukost, french toast och stekt agg. Sen hade dom goda mintgrejer som jag tog massa av. Vi gick sedan till Zara som lag valdigt nara hotellet. Vi gick runt och kollade dar i nagon timma och helt plotsligt var klockan 7. Da stack vi tillbaka till hotellet, tog taxi till flygplatsen och checkade in. Igen sa var mitt flyg forsenat en timme sa jag var tvungen att vanta en extra timme sjalv. Trakigt! Men tur att datan har superbatteri.
That was it for this time.. Hoppas jag kan aka tillbaka igen snart!

Bilder fran kopcentret utanfor Trump Hotel





Nan kvinna sa att sa manga hade rort hans grej for man far tur da.. sa den hade blivit missfargad





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0