December 7- Min Tro

Jag blev aldrig uppvuxen med en religion eller med religiosa foraldrar och jag antar att det ar ganska svenskt egentligen. Men nar jag flyttade till USA blev det lite annurlunda. Jag traffade otroligt religiosa manniskor och dom hade sa bra tankesatt och jag lyssnade alltid pa deras teorier och sa vidare. Det var pa en pask da jag akte till kyrkan med en kompis och jag satt och lyssnade pa samlingen och bad till och med na man skulle gora det. Efter det sa var det val inte sa mycket med det forutom att vi akte till kyrkan lite da och da. Sen sa blev det en tuff period i mitt liv och jag borjade be och be. Det var faktist da Paco sa att han inte skulle komma tillbaka till USA. Jag bad verkligen jattemycket och det funkade. Eller hur man sager. Assa skulle vilja saga att Gud lyssnade pa mig. Aven om Gud kanske inte finns pa riktigt och allt som sags har hant inte har hant med Jesus och sa, sa tycker jag det ar bra att ha en tro.
Det ar lattare att "deal" med saker och ting, och nar nagot allvarligt hander sa har man alltid tron dar som kan fa en att ma battre och forsta allt lattare.


Kommentarer
Postat av: Bredenicoline

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-03-12 @ 10:04:04
URL: http://bredenicoline.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0