December 5- Min basta van

Jag har under mitt liv haft flera manniskor som jag trodde var min basta van. Jag antar att de var det under den perioden men att man move on och far nya basta vanner.
Min syster ar en av mina basta vanner men henne skriver jag om nagon annan gang. Just nu har jag tva personer som vet mycket om mig och som har sett mig pa alla olika satt och kanner mig valdigt val. Det ar Sarah och Paco.

Jag har kannt bada tva i ungefar 5 ar nu. Sarah och jag kom inte riktigt overens nar vi forst traffades. Vi hatade nastan varandra i borjan. Vi var sa lika sa vi klashade ganska ofta. I borjan sa hade vi nagot brak om nagon kille. Inte sa att vi bada gillade honom men det var typ att hon ljog om nagot till honom och jag vet inte vad. haha kommer inte ens ihag var det va. Men det var javligt mycket drama och sant under det aret. Vi brakade asmycket och var typ bitchar mot varandra.
Men sen sa larde vi kanna varandra battre och blev jattebra kompisar. Vi gjorde typ allt tillsammans. Alla crazy things som vi gjorde dom aren. Andra aret i USA sa bodde vi i samma rum/lagenhet och vi gjorde jattefina dekorationer, och vi drack typ inne i rummet aven fast det var jattestor chans att vi skulle bli pakomna. Vi kopte en hamster eller var det va aven fast man inte far ha djur i rummen. Den hette Pepsi och blev sedan upptackt och vi var tvugna att salja den. Vi lanade en kompis playstation och spelet singstar. Vi satt uppe typ flera natter och sjong ashogt. Alla klagade och sedan kom den folk som jobbade pa skolan och dom tog ifran oss spelet nar vi var borta fran rummet. Vi satt ju uppe hela natterna och sjong sa ingen kunde typ sova.

Sen var det ju den gangen vi akte till Curacao i Caribbeans pa tennisturnering men klubben. Jag, Sarah och min kompis Christina bodde i ett rum tillsammans. Vi hade sa himla kul. Vi var dar i en vecka typ. Spelade tennis, gick till stranden som lag precis i hotellet. Vi satt pa hotellresturangen och at och bestallde drinkar sen nar tranaren kom till bordet skyndade vi oss och gomde drinken under bordet haha fast han va ung och brydde sig typ inte. Vi gjorde sa sjukt mycket galna saker, och det ar tur att tranarna var unga och inte gamla och superseriosa.

Good times. Sarah har nu flyttat tillbaka till Tyskland sa vi har inte setts pa ett tag, men jag hoppas jag kan aka dit och traffa henne igen ASAP..

Denna bilden satt mellan vara sangar vid nattborded

Vara kompisar hade fotbolls match och en kamera man tog lite bilder pa oss ahah

En av vara forsta bilder tillsammans

Traning pa Curacao

Vart fina rum!! Hela andra vaggen var helt fylld med bilder.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0